•  
  • Home
  • Hoe het werkt
  • Diensten
  • Tarieven
  • Aanmelden
  • Opdrachtgevers
  • Contact
  • Inloggen

Uitbesteden klantenservice

Klantenservice uitbesteden kan uitkomst bieden voor uw bedrijf. Een goede en effectieve klantenservice is voor iedere organisatie van groot belang. Uw klanten willen snel geholpen worden en vooral goed gehoord worden. Met de juiste afstemming kunnen wij hierin een waardevolle schakel zijn en alle eerstelijnsgesprekken volledig voor u afhandelen. U kunt meer omzet behalen door u te richten op uw bestaande klanten en deze optimaal te bedienen. Wij helpen u graag om uw klanttevredenheid te vergroten door uw klanten snel, vriendelijk en effectief te woord te staan.

Eerstelijnsvragen direct afhandelen

Zelfs als u een lijst met veel gestelde vragen op uw website heeft staan, zult u merken dat uw klanten vaak bellen omdat zij graag persoonlijk te woord gestaan worden. Alle relatief eenvoudige vragen worden door ons beantwoord, terwijl complexe en tijdrovende vragen naar de tweede lijn worden doorgestuurd. Met de juiste informatie kunnen wij vaak zo’n 80% van de vragen direct beantwoorden.

Tweedelijnsvragen worden naar u doorgezet

De meer complexe en tijdrovende vragen worden naar u doorgezet. Wij kunnen deze direct naar u doorverbinden of de vraag op de juiste manier noteren. Dit laatste kan door een korte omschrijving te noteren of door het invullen van een aantal velden. Zo kunt u het gesprek met uw klant voorbereiden en met de juiste informatie bij de hand terugbellen.

Toegang tot uw systeem

Door ons eventueel toegang tot uw systeem te geven, kunnen wij over de gewenste informatie beschikken en daardoor een groter deel van de klantvragen afhandelen. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan voorraadinformatie, prijsinformatie of de status van de verzending.

Toelichten van procedures

Voor veel vragen en handelingen heeft u waarschijnlijk procedures opgesteld. Hoe duidelijk deze ook zijn, uw klanten willen soms toch nog begeleiding en ondersteuning bij het toepassen van deze procedures. Wij helpen hen hierbij.

Gegevens verzamelen

Het verzamelen van klantgegevens en andere data zijn steeds belangrijker in de strijd om de klant. Tijdens het contactmoment met uw relatie, kunnen wij de vragen stellen die voor uw bedrijfsvoering belangrijk zijn.

Meer weten over het uitbesteden van uw klantenservice?

Bel nu direct naar 010-2581010 voor een afspraak of laat uw gegevens achter, wij komen graag vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken.

Telefoonservice

Direct doorverbinden

Uitbesteden klantenservice

Agendabeheer

24/7
Storingsdienst

Secretariële diensten

Download onze brochure »

Menu

  • Hoe het werkt
  • Tarieven
  • Doorschakelmethoden
  • Klantenportaal en App
  • Inloggen

Diensten

  • Telefoonservice
  • Direct doorverbinden
  • Uitbesteden klantenservice
  • Agendabeheer
  • 24/7 storingsdienst
  • Secretariële diensten

Navigeer naar

  • Over ons
  • Ter inspiratie
  • Downloads
  • Contact

 

Hoofdkantoor

Strevelsweg 700-614
3083 AS Rotterdam
010-2581010
info@telefoonaanname.nl

 

Amsterdam
020 - 205 07 00
Groningen
050 - 203 05 10
Eindhoven
040 - 218 05 10
Deventer
0570 - 20 02 20
© Copyright 2025 Telefoonaanname | Wijzig uw cookievoorkeuren | Cookieverklaring | Privacyverklaring
010-2581010