•  
  • Home
  • Hoe het werkt
  • Diensten
  • Tarieven
  • Aanmelden
  • Opdrachtgevers
  • Contact
  • Inloggen

Hoe ben ik 24/7 bereikbaar?

Blijf ook in deze crisis bereikbaar

 

Voor veel bedrijven is het van levensbelang dat zij een 24 uurs bereikbaarheid hebben. Denk bijvoorbeeld aan alarmcentrales, liftbedrijven, loodgieters, slotenmakers, et cetera. Er kunnen zicht situaties voordoen die niet altijd kunnen wachten tot de volgende dag.

Voor een andere groep bedrijven is het misschien wat minder voor de hand liggend, maar wordt een 24/7 telefonische bereikbaarheid wel gewaardeerd. Voorbeelden hiervan zijn advocatenkantoren, de voedsel producerende industrie en farmaceutische bedrijven.

Voordelig bereikbaar zijn, ook 's nachts

Nu kunt u als ondernemer wel de wens hebben om het bedrijf 24 uur bereikbaar te houden, maar de vraag is natuurlijk: hoe gaat u dit doen? Eigen bezetting regelen heeft alleen zin bij een zeer hoog volume, dus in de praktijk ligt de oplossing bij uitbesteding bij een telefoonservice. Doordat u de wakkere telefoniste deelt met andere bedrijven, bent u maar een fractie van de kosten van een eigen team kwijt. Verder speelt gemak hierbij een grote rol. Met het gebruik van een telefoonservice (bijvoorbeeld voor de 24 uurs storingsdienst) hoeft u zelf geen mensen te regelen om midden in de nacht de telefoon aan te nemen. Dan hebben we de back-up daarvan nog niet eens meegenomen.

Correcte afhandeling van telefoongesprekken

Hoeft u dan zelf helemaal niets te doen? Nee, dat gaat ook niet helemaal op. Bij aanvang van de diensten moet een sluitend script opgesteld worden, zodat de dienstdoende telefoniste de juiste vragen stelt om ervoor te zorgen dat de gesprekken op de juiste wijze worden afgehandeld. Verder moet er een goed dienstrooster zijn. Op deze manier wordt de juiste persoon binnen de organisatie benaderd. Toch geldt uiteindelijk: zo veel bedrijven, zo veel wensen. Van een goede dienstverlener mag u verwachten dat zij met u meedenken.

Met het gebruik van een 24 uurs telefoonservice profiteert u van het bijkomstige voordeel dat er als vanzelf een filtering in de gesprekken plaatsvindt. Zaken die tot de volgende werkdag kunnen wachten, worden netjes genoteerd en aan u gerapporteerd. Daar maken we de dienstdoende monteur niet voor wakker. Als het echter wèl een calamiteit of spoedeisende kwestie betreft, zal de telefoniste direct tot de juiste actie overgaan.

Al met al biedt een 24 uurs telefoonservice vaak een uitstekende oplossing!

Wilt u ook 24 uur per dag bereikbaar zijn?

I s 24 uurs bereikbaarheid voor uw bedrijf ook interessant? Neem dan contact op met Edwin Smit via ons contactformulier of bel direct: 010-2581010.

 


« Terug naar het overzicht
Download onze brochure »

Menu

  • Hoe het werkt
  • Tarieven
  • Doorschakelmethoden
  • Klantenportaal en App
  • Inloggen

Diensten

  • Telefoonservice
  • Direct doorverbinden
  • Uitbesteden klantenservice
  • Agendabeheer
  • 24/7 storingsdienst
  • Secretariële diensten

Navigeer naar

  • Over ons
  • Ter inspiratie
  • Downloads
  • Contact

 

Hoofdkantoor

Strevelsweg 700-614
3083 AS Rotterdam
010-2581010
info@telefoonaanname.nl

 

Amsterdam
020 - 205 07 00
Groningen
050 - 203 05 10
Eindhoven
040 - 218 05 10
Deventer
0570 - 20 02 20
© Copyright 2025 Telefoonaanname | Wijzig uw cookievoorkeuren | Cookieverklaring | Privacyverklaring
010-2581010