•  
  • Home
  • Hoe het werkt
  • Diensten
  • Tarieven
  • Aanmelden
  • Opdrachtgevers
  • Contact
  • Inloggen

Mogelijkheden doorschakelen enkelvoudige lijn

Blijf ook in deze crisis bereikbaar

 

Telefoonservice en doorschakelen horen onlosmakelijk bij elkaar. Er zijn meerdere keuzes te maken bij het doorschakelen van uw telefoonlijn. Bedenk allereerst hoe u met de telefoonservice wilt werken. Er zijn diverse manieren te bedenken.

Alle gesprekken doorschakelen

U kunt alle gesprekken direct door de telefoonservice laten beantwoorden. Bellers kunnen dan in bepaalde gevallen doorverbonden worden en voor de overige gesprekken wordt een terugbelnotitie gemaakt. Hiervoor gaat u als volgt te werk:

  • Pak de hoorn van de haak;
  • Activeer de doorschakeling: toets *21* (uw nummer bij telefoonaanname.nl) #;
  • Leg de hoorn op de haak;
  • Neem de hoorn van de haak: u hoort een onderbroken kiestoon;
  • Bel uw eigen nummer ter controle: u komt uit bij telefoonaanname.nl.

Om de doorschakeling te verbreken toetst u #21#.

Vertraagd doorschakelen

Het is ook mogelijk om vertraagd door te schakelen. Dit is handig wanneer u zelf relatief veel op kantoor bent, maar soms onverwacht naar klanten moet. Bij deze doorschakeling gaat de telefoon eerst 3 tot 4 maal over op uw eigen kantoor. Als de telefoon dan niet beantwoord wordt, schakelt deze automatisch door naar de telefoonservice en wordt de beller alsnog te woord gestaan. Een groot voordeel van deze doorschakeling is dat u er eigenlijk nooit bij na hoeft te denken of er is doorgeschakeld of niet. U loopt in en uit en er gaat geen gesprek verloren. Om dit te bereiken schakelt u door met *61. Dit doet u als volgt:

  • Pak de hoorn van de haak;
  • Activeer de doorschakeling: toets *61* (uw nummer bij telefoonaanname.nl) #;
  • Leg de hoorn op de haak;
  • Neem de hoorn van de haak: u hoort een onderbroken kiestoon;
  • Bel uw eigen nummer ter controle: u komt uit bij telefoonaanname.nl.

Om de doorschakeling te verbreken toetst u #61#.

Doorschakelen wanneer u in gesprek bent

Dan is er ook nog een mogelijkheid om de gesprekken door te schakelen op het moment dat u in gesprek bent. Hiermee wordt de capaciteit van uw enkelvoudige lijn net zo groot als de centrale van de telefoonservice. Deze manier van doorschakelen kan overigens in combinatie met de al eerder genoemde mogelijkheden. U gebruikt hiervoor *67 en gaat als volgt te werk:

  • Pak de hoorn van de haak;
  • Activeer de doorschakeling: toets *67* (uw nummer bij telefoonaanname.nl) #

De doorschakeling verbreekt u simpelweg door #67# in te toetsen.

Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om de doorschakeling eerst naar uw mobiele telefoon te leiden en dan de gesprekken door te leiden naar de telefoonservice als u echt niet zelf kunt aannemen. U ziet het: mogelijkheden te over.

Ook doorschakelen naar uw telefoonservice?

Wilt u meer weten over een telefoonservice die u helpt bij het doorschakelen? Vul dan ons contactformulier in of neem contact op met Edwin Smit via 010-2581010.

 


« Terug naar het overzicht
Download onze brochure »

Menu

  • Hoe het werkt
  • Tarieven
  • Doorschakelmethoden
  • Klantenportaal en App
  • Inloggen

Diensten

  • Telefoonservice
  • Direct doorverbinden
  • Uitbesteden klantenservice
  • Agendabeheer
  • 24/7 storingsdienst
  • Secretariële diensten

Navigeer naar

  • Over ons
  • Ter inspiratie
  • Downloads
  • Contact

 

Hoofdkantoor

Strevelsweg 700-614
3083 AS Rotterdam
010-2581010
info@telefoonaanname.nl

 

Amsterdam
020 - 205 07 00
Groningen
050 - 203 05 10
Eindhoven
040 - 218 05 10
Deventer
0570 - 20 02 20
© Copyright 2025 Telefoonaanname | Wijzig uw cookievoorkeuren | Cookieverklaring | Privacyverklaring
010-2581010