Advocaten zijn altijd al onze grootste groep klanten geweest. Dit is niet verwonderlijk: onze dienstverlening sluit perfect aan bij advocatenkantoren van elke grootte.
Voor een groot advocatenkantoor zijn wij prima in te zetten als externe telefonistes. Wij ondersteunen of vervangen het telefonistenteam, zonder dat cliënten of medewerkers iets merken van een andere werkwijze. Gesprekken worden op de juiste manier afgehandeld, of het nu gaat om het maken van een goede telefoonnotitie of om het direct doorverbinden naar de betreffende medewerker. Hiermee is de telefonische bereikbaarheid van het advocatenkantoor verzekerd.
Ook voor advocatenkantoren die op kleinere schaal georganiseerd zijn, komt onze telefoonservice volledig tot zijn recht. Door onze persoonlijke benadering en uitstekende automatisering vangen wij in nauwe samenwerking met de betreffende advocaten het inkomende telefoonverkeer op. Zo geven wij op verzoek informatie aan cliënten, verbinden wij gedetineerden direct door en presenteren ons echt als een teamlid van het kantoor.
Vang een tekort aan personeel op
Een groot bijkomend voordeel van het uitbesteden van het inkomende telefoonverkeer, is dat u als klant volledig ontzorgd wordt. Wij zitten altijd klaar om de telefoon voor u te beantwoorden. Ook bij ziekte, vakantie of vrije dagen van uw medewerkers.
Ervaring in de wereld van advocatuur
Inmiddels werken wij al meer dan twintig jaar samen met veel verschillende advocatenkantoren. We zijn dus goed bekend met het juridisch jargon. Wij kennen de procedures en weten wat wel of niet spoedeisend is.
Ook een goed partnerschap?
Zoekt u een betrouwbare en discrete telefoonservice met kennis van zaken? Een bedrijf dat het voor ú opneemt? Neem dan contact op met Edwin Smit via 010-2581010.