•  
  • Home
  • Hoe het werkt
  • Diensten
  • Tarieven
  • Aanmelden
  • Opdrachtgevers
  • Contact
  • Inloggen

Telefoonservice voor een dag

 

Naast de reguliere abonnementen voor telefoonservice, biedt telefoonaanname.nl ook de mogelijkheid om incidenteel gebruik te maken van de diensten. Bedrijven kunnen ons dus voor slechts één dag, een paar dagen, een week of een paar weken inschakelen. Dit is met name handig tijdens bijvoorbeeld vakantieperioden, beurzen, uitval van personeel, jubilea en bedrijfsuitjes.

Snel doorschakelen

Doordat we alle techniek in eigen beheer hebben, kunnen we snel schakelen. Zodra we het intakeformulier van de klant ingevuld retour hebben ontvangen, worden de gegevens direct verwerkt. Meestal is de dienstverlening voor de nieuwe klant binnen een uur gerealiseerd omdat telefoonaanname.nl niet op andere partijen hoeft te wachten. De telefonistes zijn dan geïnstrueerd en weten voor welk bedrijf zij de telefoon gaan aannemen, waarom zij de telefoon waarnemen en wat er van hen wordt verwacht in geval van een calamiteit of spoed.

Juiste afhandeling

Ongeacht de duur van de dienstverlening is het van belang dat er goede afspraken worden gemaakt over de afhandeling van de gesprekken. De telefonistes bij telefoonaanname.nl zijn goed getraind en weten iedere situatie het hoofd te bieden. Zij zijn allen meertalig en zeer bedreven in de omgang met bellers uit alle geledingen van de samenleving. Door de juiste afstemming over en weer, worden de diverse relaties op de juiste manier te woord gestaan.

 

Terugkoppeling

Het snel terugkoppelen van de gesprekken is met name bij een ad hoc dienstverlening van groot belang. Er kunnen veel verschillende aanleidingen zijn om slechts voor korte tijd van telefoondiensten gebruik te maken; de terugkoppeling wordt dan ook per geval afgestemd. Een bedrijfsuitje waarbij werknemers alsnog alle berichten aangeboden krijgen, is misschien een niet zo geslaagd bedrijfsuitje. In dergelijke gevallen is één contactpersoon voor specifieke gevallen vaak voldoende.

Werkwijze

Nadat de klant interesse heeft getoond, sturen we direct het intakeformulier toe. Zodra dit formulier ingevuld is geretourneerd, verwerken we alle informatie in onze systemen en verstrekken we de klant een telefoonnummer waar de gesprekken naar doorgezet kunnen worden. Indien gewenst, wordt de klant kosteloos geadviseerd over de mogelijkheden in de doorschakeling van de telefoonlijn(en).

Tarieven

Eenmalig wordt €40,- entreekosten berekend. Deze worden dus de volgende keer niet meer in rekening gebracht. Verder wordt een vast recht van €10,- per dag berekend. Per ontvangen telefoongesprek wordt €2,50 berekend en in geval van doorverbinden geldt een toeslag van €0,50 per keer. De genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.

Meer weten over telefoonservice voor een beperkte tijd?

Wilt u gebruik maken van onze ad hoc dienstverlening of heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Edwin Smit via 010-2581010 of stuur een e-mail naar edwin.smit@telefoonaanname.nl.

 


« Terug naar het overzicht
Download onze brochure »

Menu

  • Hoe het werkt
  • Tarieven
  • Doorschakelmethoden
  • Klantenportaal en App
  • Inloggen

Diensten

  • Telefoonservice
  • Direct doorverbinden
  • Uitbesteden klantenservice
  • Agendabeheer
  • 24/7 storingsdienst
  • Secretariële diensten

Navigeer naar

  • Over ons
  • Ter inspiratie
  • Downloads
  • Contact

 

Hoofdkantoor

Strevelsweg 700-614
3083 AS Rotterdam
010-2581010
info@telefoonaanname.nl

 

Amsterdam
020 - 205 07 00
Groningen
050 - 203 05 10
Eindhoven
040 - 218 05 10
Deventer
0570 - 20 02 20
© Copyright 2025 Telefoonaanname | Wijzig uw cookievoorkeuren | Cookieverklaring | Privacyverklaring
010-2581010