Een veel voorkomende manier van doorschakelen naar onze telefoonservice is de vertraagde doorschakeling. De telefoon gaat dan eerst op uw kantoor over, bijvoorbeeld vier keer of een bepaald aantal seconden. Als u niet aanwezig bent of u heeft geen tijd om op te nemen, dan schakelt dit gesprek automatisch door naar onze antwoordservice.
Wij nemen vervolgens de telefoon aan met uw bedrijfsnaam en voeren het gesprek zoals vooraf met u is doorgenomen.
Geen gesprek meer missen
De vertraagde doorschakeling is voor veel van onze klanten ideaal. Er gaat geen gesprek meer verloren en toch hoeft u niet iedere keer na te denken of u heeft doorgeschakeld. Ook als u in gesprek bent, kan een volgende oproep simultaan door ons beantwoord worden. Wij staan uw relatie keurig te woord, noteren die gegevens die u in uw telefoonnotitie wilt lezen en mailen dit direct naar u.
Meer vrijheid door doorschakelen
Vertraagd doorschakelen geeft veel bewegingsvrijheid. Vrijheid die u kunt gebruiken om te ondernemen. Sommige ondernemers laten al hun gesprekken doorschakelen naar hun mobiele telefoon. Dit is met name in de beginjaren van een onderneming vaak de meest efficiënte en goedkoopste oplossing. Als de onderneming echter begint te groeien, wordt de druk op de ondernemer steeds groter. Steeds vaker komen relaties in de voicemail terecht. Dat is het moment dat onze antwoordservice een perfecte oplossing biedt. Wij staan uw relaties keurig te woord en handelen de gesprekken af zoals u dit voor ogen heeft. Dit kan bijvoorbeeld betekenen dat wij uw top 10 klanten direct op uw mobiel aanbieden. Dit doen wij overigens altijd met vooraankondiging zodat u weet wie u aan de lijn krijgt.
Meer informatie over telefoonservice met vertraagde doorschakeling?
Wilt u meer weten over een telefoonservice met vertraagde doorschakeling? Neem contact op met Edwin Smit via 010 – 258 10 10 of mail naar Edwin Smit .